رونمایی از استارتاپ های حوزه پست، لجستیک و کشاورزی گروه تعاونی پیشگامان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از استارتاپ های حوزه پست،لجستیک و کشاورزی گروه تعاونی پیشگامان رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در نشست هم اندیشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اپراتور پست پیشگامان، فعالیت رسمی استارتاپ های بازرگام، اکو پست و بارپاد نیز با ارائه توضیحاتی از سوی مدیران این سامانه ها آغاز گردید. محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با بیان این که پیشگامان با تفکر کارآفرینی اجتماعی و تعاونی و مشارکت بیش از ۵۰ هزار سهامدار در حال فعالیت در پروژه های عمرانی و فناوری کشور است افزود: گروه تعاونی پیشگامان با هدایت تجار،بازرگانان و کارآفرینان بخش خصوصی به سمت تفکر تعاونی، اکو سیستمی ایجاد نموده است که می تواند در شرایط کنونی کشور ریل گذاری توسعه، اشتغال و درآمدزایی باشد.
مدیرعامل باشگاه مشتریان پیشگامان نیز در این نشست به بیان دلایل ایجاد استارتاپ های بازرگام، اکو پست و بارپاد پرداخت و از راهکارهای نوین این سامانه ها در راستای کاهش مشکلات خرید میوه و حمل و جابجایی بار در سطح کشور با ظرفیت مشتریان خبر داد. امیرحسین رضایی نژاد ایجاد پلتفرم های جامع استارتاپ های حوزه پست، لجستیک و کشاورزی گروه تعاونی پیشگامان را گامی نو و موثر در راستای رفاه مردم در زمینه های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد با رفع برخی موانع و مشکلات موجود و حمایت های لازم، توسعه در این حوزه ها سرعت بیشتری گیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..