فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

کشف ۱۲۰۰ کیلو انواع موادمخدر در ۵ عملیات همزمان پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان، اعلام کرد: در پنج عملیات همزمان و ضربتی پلیس یزد، یک تن و 130 کیلو تریاک و 70 کیلو حشیش کشف و ضبط شد.

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی یزد در مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ، اظهار کرد: در راستای مبارزه با واردکنندگان مواد افیونی، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی، از بارگیری و حرکت محمول‌ های سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت مرکز و استان‌های شمالی مطلع شدند.

 
وی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از محل و زمان تردد اشرار توسط ماموران پلیس یزد، مسیر حرکت آنها زیر نظر گرفته شد و در پنج عملیات ضربتی یک تن و ۱۳۰ کیلو تریاک و ۷۰ کیلو حشیش را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که عملیات های انجام شده در محور های «خاتم ـ یزد، بافق ـ یزد و مهریز به یزد» بودند، گفت: این عملیات ها که جمعاً کمتر از ۴۸ ساعت انجام به طول انجامید، پنج دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر توقیف و شش نفر از سوداگران مرگ، دستگیر شدند.
 
سردار میرحیدری در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان یزد، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴ تن انواع مواد افیونی کشف شده است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..