رییس انجمن نجات یزد خبر داد:

۸ یزدی اسیر گروهک تروریستی رجوی در آلبانی

رییس انجمن نجات استان یزد با بیان این که شناساندن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق و جلوگیری از فریب جوانان ایرانی در پیوستن به این فرقه باطل است، گفت: در استان یزد هشت خانواده اسیر گروهک منافقین هستند که تاکنون هیچ کدام موفق به آزادی نشدند.

به گزارش یزدی نیوز«ابوالقاسم یغمایی» در نشست خبری اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین، با بیان این که انجمن نجات یک سازمان غیردولتی است که عمدتاً توسط جمعی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق ایران تشکیل شده‌، اظهار کرد: هدف ایجاد و فعالیت انجمن نجات شناساندن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق و برقراری ارتباط میان اعضا این سازمان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به جدایی این اعضا از سازمان است.

 
وی افزود: انجمن نجات با برگزاری همایش های متفات در تمامی استانهای کشور و حضور در مجامع بین‌المللی در جهت شناساندن ماهیت سازمان مجاهدین خلق از یک طرف و از طرف دیگر تلاش‌های خود را در جهت دستیابی به اهداف خویش که همانا افشای جنایات بی شمار گروهک منافقین است انجام داده و حاصل آن جدائی بسیاری از اعضا ناراضی سازمان مجاهدین خلق و بازگشت آن‌ها به آغوش خانوادهایشان است.
 
رییس انجمن نجات استان یزد در ادامه گفت: در استان یزد فرزندان هشت خانواده یزدی اسیر گروهک منافقین در آلبانی هستند و از این تعداد دو نفر زن و مابقی مرد هستند که علی‌رغم تلاش‌های مکرر هنوز هیچ کدوم از آنها موفق به بازگشت به کشور نشدند.
 
یغمایی با بیان این که از دیگر فعالیت‌های انجمن نجات پیگیری وضعیت سلامت و ارسال پیام‌های خانواده‌های اعضا سازمان مجاهدین خلق به سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر، هلال احمر و صلیب سرخ از دیگر اقدامات و برنامه های در دستور کار انجمن نجات است، تصریح کرد: انجمن نجات در سفرها و بازدیدهایی که با مسئولان سیاسی کشورهای مختلف دارد اهداف خود را برای آن‌ها اعلام می‌کند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..