امام جمعه مهریز:

انتظار یزدی‌ها از دولت رفع بیکاری است

امام جمعه مهریز با بیان این که سفر رییس‌جمهور به یزد می‌تواند منشاء خیر و برکت باشد، انتظار مردم یزد از دولت را رفع بیکاری و شکوفایی اقتصادی خواند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز گفت: سفر رئیس جمهور به یزد و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی می‌تواند منشاء خیر و برکت برای مردم استان باشد.

 
وی افزود: یکی از مشکلات عمده مردم استان بیکاری است و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی می‌تواند نوید بخش ایجاد اشتغال در استان باشد. 
 
محی‌الدینی اضافه کرد: مردم استان می‌خواهند که دولت با ایجاد اشتغال زمینه را برای از بین بردن بیکاری فراهم سازد و شهرهایمان به رشد و شکوفایی اقتصادی برسد. 
 
به گزارش ایسنا، «رضا زارع زاده» فرماندار مهریز نیز در این برنامه به سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبار به بخش صنعت استان و شهرستان از برکات این سفر خواهد بود.
 
وی  با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تنگناهای به وجود آمده، اظهار کرد: در کنار شیطنت‌های دشمنان، نحوه و کیفیت مدیریت هم در به وجود آمدن برخی مشکلات اقتصادی موجود نقش داشته و بر این اساس، برای مرتفع کردن معضلات موجود باید با شتاب بیش‌تری حرکت کنیم.
 
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود حرکت‌های مثمر و قابل توجه انجام گرفته در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان و شهرستان از قبیل راه‌اندازی بندر خشک، تنها فرودگاه اختصاصی کشور و راه‌اندازی کارخانجات کاشی و سرامیک در مهریز را یادآور شد و تصریح کرد: همه این کارهای مهم به همت بخش خصوصی و با حمایت‌ها و تلاش‌های نمایندگان استان، مدیران  و دست اندرکاران دستگاه‌های دولتی  محقق شده‌اند.
 
وی با بیان این که ساخت راه‌آهن یزد – اقلید ضمن کاهش مسافت ریلی، نقش مهمی را در اتصال برخی شهرهای معدنی و صنعتی استان برقرار می‌کند، گفت: تکمیل این طرح موجب افزایش قابل توجه حمل بار درحوزه حمل و نقل ریلی خواهد شد. 
 
زارع‌زاده در پایان نیز برنامه‌ریزی فرمانداری  برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به عنوان ظرفیت قابل توجه اشتغال و تولید شهرستان در سال رونق تولید را تشریح کرد و از فعال سازی مجدد  واحدهای صنعتی و کشاورزی  در نقاط مختلف شهرستان خبر داد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..