حجت‌الاسلام ‌شیرازی:

تمام توطئه‌های آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است‌

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه تمام توطئه‌های آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است گفت: ایران هر سال قدرتمندتر و استکبار هر سال ضعیف‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان یزد با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته دشمن از انقلاب اسلامی ایران شکست‌های بسیار زیادی متحمل شده اظهار داشت: دشمن در جنگ نظامی و حتی ‌جنگ فرهنگی از ایران شکست خورد و جنگ اقتصادی هم نتوانست آنها را به اهداف شومشان برساند.

 
وی با بیان اینکه استکبار تصور می‌کرد با قائله تروریست‌ها و ناامنی در منطقه می‌تواند ایران را شکست دهد ولی در این حرکت هم ناکام و شکست خورده شد گفت: امروز ‌دشمنان تصویر می‌کنند می‌توانند انتقام خود را به خاطر این شکست‌ها، از جبهه مقاومت و از ملت ایران بگیرند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: تلاش کردند در لبنان، عراق، کردستان سوریه فتنه کنند با این تصور که می‌توانند این فتنه‌ها را به درون کشور ما بکشانند؛ همین حرکت را در سال ۱۳۹۰ دنبال کردند و قائله و فتنه‌ای که در سوریه شکل گرفت و چند سال بعد در عراق ایجاد شد هم همین هدف را دنبال می‌کرد.
 
شیرازی افزود: امروز به دشمنان اعلام می‌کنم شما توطئه کردید ولی آن دشمنی که از عراق و سوریه بیرون می‌رود شما هستید و توطئه‌های امروز شما هم در این کشورها شکست خورده است.
 
وی ادامه داد: ملت ایران می‌داند که امروز آمریکا، امریکای ۱۰ و ۲۰ سال قبل و حتی آمریکای سال قبل هم نیست چرا که هرچه جلوتر رفتیم ملت ایران محکم‌تر و در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی مصمم‌تر شد و با همین مقاومت در جبهه مبارزه با استکبار محکم ایستاده است.
 
شیرازی تصریح کرد: امروز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار است، مصمم ایستاده ‌و حضور پررنگ ملت ایران امروز در هزار شهر که یک نقطه آن، حضور مردم مومن، مقاوم و انقلابی استان یزد هستند، به دشمنان اعلام می‌کند که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بر اساس دستورات دین و قرآن با تمام توان ایستاده است.
 
وی با بیان اینکه دشمن بداند ملت ایران سست نمی‌شود و عقب نشینی نمی‌شود تصریح کرد: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و الان باید دشمن چشمانش را باز کند و ببیند که هر سال ایران مقاومت‌تر و مصمم‌تر شده ‌و امروز دولت و ملت ایران در اوج اقتدار ایستاده و استکبار هر روز ضعیف‌تر از قبل می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..