ضرورت ورود تکنولوژی های نوین به صنعت بیمه استان

استاندار یزد با اشاره به زیرساخت های خوب استان در حوزه فناوری گفت: با توجه به این زیرساخت ها، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در بیمه سلامت به عنوان انتظاری استانی مطرح است و امیدواریم در این زمینه سرآمد کشور باشیم.

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» که به مناسبت هفته بیمه سلامت و در همایشی به همین نام در مرکز دیابت یزد سخن می گفت، با تبریک این هفته به تلاشگران عرصه بیمه ادامه داد: بیمه یکی از نمودهای توسعه یافتگی در جهان معاصر است و در رتبه بندی میزان توسعه کشورها، توجه به امر بیمه یکی از مهمترین شاخص ها می باشد.

 استاندار یزد با اشاره به دستاوردهای قابل توجه کشور در حوزه درمان و بیمه سلامت گفت: در این حوزه ها حتی توانسته ایم فراتر از درجه رشد و توسعه یافتگی خود عمل کنیم و جایگاه بهتری نسبت به بسیاری از کشورهای در حال توسعه داریم.
استاندار عنوان کرد: باید در چارچوب برنامه های دولت خدمات بیمه سلامت ارتقا یابد تا بهره وری بیشتری شامل مردم شود.
بالاترین مقام اجرایی استان با اشاره به اهمیت توجه به اقشار ضعیف جامعه در بیمه سلامت افزود: برای تحقق عدالت اجتماعی باید توجه به این اقشار در برنامه ریزی ها  قرار گیرد.
استاندار با اشاره به زیرساخت های خوب استان در حوزه فناوری گفت: با توجه به این زیرساخت ها، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در بیمه سلامت به عنوان انتظاری استانی مطرح است و امیدواریم در این زمینه  سرآمد کشور باشیم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..