دیدار دانش آموزان یزدی با رهبر معظم انقلاب

همزمان با سالروز تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی، ۱۵ دانش آموز یزدی به دیدار رهبری می‌روند.

به گزارش یزدی نیوزمسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: دیدار دانش آموزان با رهبری از جمله ویژه برنامه‌های ۴۰ سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

میرشریف افزود: به این منظور هفت دانش آموز دختر و هشت دانش آموز پسر، ۱۲ آبان ماه برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می‌شوند.
وی همچنین گفت: به مناسبت چهلمین سالروز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، هفت ویژه برنامه در استان یزد با شعار "ایستاده تا اوج" برگزار خواهد شد.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همزمان با ۹ آبان ماه، برگزاری نشست صمیمی و پرسش و پاسخ  دانش آموزان با مسئولان یزد در ۱۶ آبان ماه، همایش پیشکسوتان اتحادیه انجمن‌های اسلامی با عنوان عهد وفا، همایش دوچرخه سواری پسران از جوار شهدای گمنام امیرچقماق در ۱۵ آبان ماه، اجرای مسابقه دومینو برای دختران در ۱۶ آبان ماه و برنامه تاریخ شفاهی اتحادیه برای جمع آوری کتاب و ساخت کلیپ را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه برشمرد.
میرشریف با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه این اتحادیه، تربیت نیروی انقلابی و ایجاد بستری برای استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان است گفت: درهمه مدارس دوره اول و دوم متوسطه انجمن اسلامی تشکیل شده و بیش از پنج هزار عضو دارد.
وی همچنین به مهمترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی تا پایان امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره آموزشی شیفتگان خدمت برای مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس استان، رونمایی پرتال ملی همکلاسی آسمانی شامل ۷ هزار پرونده شهید دانش آموز کشور، برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در ۱۱۳ مدرسه استان و یادواره شهدای دانش آموز با عنوان همکلاسی آسمانی در اسفندماه از برنامه‌های این اتحادیه است.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) و با هدف جذب دانش آموزان مدارس ایران به منظور جهت دهی فعالیت‌های آن‌ها تشکیل شد.
از ۹ تا ۱۷ آبان ماه بعنوان هفته گرامیداشت اتحادیه انجمن های اسلامی نامگذاری شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..