پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول

استاندار یزد در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول را تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی در بخشی از این پیام، ضمن تشکر از همه شهروندان یزدی آورده است:  شهروندان، هیئات مذهبی و مسئولان امر هنرمندانه شور حسینی را با شعور دینی ترکیب کرده و معجونی ساختند که لذتش فراتر از شهروندان یزدی، در کام  بسیاری از هموطنان و حتی میهمانان غیر ایرانی نشست.

 
متن کامل پیام استاندار به شرح زیر است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیرِ محتومِ تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع‌الاول را رقم زده است.
محرم و صفر با همه آیین‌ها و مراسم‌هایش که مظهر محبت اهل بیت(ع) است، جای خود را به ربیع‌الاول می‌دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می‌کند.
بر خود لازم می‌دانم تشکر کنم از همت و کوشش همه هیئات مذهبی، واعظان، مداحان و تک‌تک شهروندانی که در این ایام، هنرمندانه شور حسینی را با شعور دینی ترکیب کرده و معجونی ساختند که لذتش فراتر از شهروندان یزدی، در کام  بسیاری از هموطنان و حتی میهمانان غیر ایرانی نشست که در این ایام به شوق بودن در جمع عزاداران یزدی میهمان شهر ما شدند.
و نیز سپاسگزار  نیروهای انتظامی و امنیتی و همه اصحاب رسانه و مدیرانی هستم که مسئولانه و همدلانه، زمینه‌های لازم را برای برپایی هرچه بهتر مناسک و مراسم محرم و صفر و انعکاس هرچه بهتر آن فراهم آوردند تا آنجا که این عزاداری‌ها به عنوان یک سبک خاص و انعکاسی از فرهنگ دینی، جمع‌گرا، عقلانی و مداراگر مردم یزد به ایرانیان و جهانیان علاقمند معرفی شد.
همزمان که هلال ماه ربیع بر آسمان شهر و دیار ما می‌درخشد، خداوند را آنچنان که در آموزه‌های اولیایش آمده، می‌خوانم تا همه ما را از غم و دل‌تنگی برهاند، اسباب شادمانی‌مان را فراهم، سایه رحمتش را بر سر ما گسترده و رنج‌ها و سختی‌ها را با گشایش و آسانی جایگزین سازد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..