مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی در اردکان

مراسم سی و ‌یکمین سالگرد ارتحال آیت‌ الله سید روح‌الله خاتمی، در مسجد کوشکنو اردکان برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوزسخنران این مراسم با مرور ویژگی های برجسته آیت الله خاتمی در تعامل با مردم و اقشار جامعه، گفت: جامعه  ما به امثال آیت الله خاتمی(ره) نیاز دارد، عالمی که برای همراهی و راهنمایی با مردم یک روز با عِلم ، یک روز با همراهی با یک کشاورزِ روزه دار و یک روز با جوان موتورسوار ، دمادم می شد و حرفش نافذ بود. 

 
وی با تاکید بر اینکه روحانیون و عالمان دین، در مواجهه با مردم باید از صبر و سعه صدر بالایی برخوردار باشند گفت: آیت الله خاتمی(ره) عالم عاملی بود که وقتی جوانی با تندی ، برای او دشنام می نوشت با آرامی می‌گفت؛ چیزی نیست مرا نصیحت و ارشاد کرده است.
در آیین سی و یکمین سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی(ره) ، اقشار مختلف مردم، حوزویان و دانشگاهیان، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، و قشرهای مختلف مردم  حضور داشتند.
آیت الله سید روح‌الله خاتمی ، استاد اخلاق ، مؤسس مدرسه علمیه اردکان و نماینده امام خمینی (ره) در استان و امام جمعه فقید شهرهای یزد و اردکان بود که در پنج آبان ۱۳۶۷ به دیار باقی شتافت و در اردکان به خاک سپرده شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..