معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار عنوان کرد‌:

حمایت از حضور و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در حوزه معدن

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه از حضور و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در حوزه معدن حمایت می کنیم، از صاحبان معادن استان نیز خواستار شد ‌به مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند و الزامات محیط زیستی را رعایت نمایند.

به گزارش یزدی نیوزنود و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ‌به ریاست "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور دبیر و اعضای این کارگروه در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این نشست ‌تبیین تفاهم نامه تشکیل مرکز امور شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان یزد را کاری شایسته و ارزشمند عنوان کرد و بر حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این مرکز تاکید نمود.
"سیدمسعود عظیمی" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت های معدنی استان یزد، گفت: بخش عمده‌ای از اشتغال استان وابستگی مستقیم به حوزه معدن دارد.
عظیمی ‌ادامه داد: معدن ستیزی در ‌استان معنی ندارد زیرا حوزه معدن یکی از مزیت های مهم استان به شمار می رود و از حضور و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در حوزه معدن حمایت می کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: البته صاحبان معادن نیز باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم استان و منطقه معدنی توجه کنند و الزامات محیط زیستی را رعایت نمایند.
 
 
ارائه ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۸۳ واحد تولیدی استان
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست، ‌گفت: مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان موجب تثبیت اشتغال برای بیش از ۴۵ هزار نفر در استان شده است.
"محمدرضا علمدار یزدی" خاطرنشان کرد: در نشست امروز در خصوص موضوع بخشودگی جرایم بدهی تامین اجتماعی واحدهای تولیدی استان تبادل نظر انجام شد و مصوب گردید به ۸۳ واحد صنعتی استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..