روزهای ناخوش فوتبال یزد؛ مقاومت گلساپوش حریف آلانیا نشد

مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دیدار مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های جهان برابر آلانیا با شکست مواجه شد.

به گزارش یزدی نیوزفوتبال یزد در طول سال‌های گذشته با روند نزولی خود زمینه ناراحتی علاقه‌مندان این رشته در استان را به وجود آورد و به ویژه در طول یکی دو سال قبل مدیریت هیئت فوتبال یزد، این رشته ورزشی آنچنان که باید و شاید اقبالی به دست نیاورد.

 
ناکامی‌های گسترده‌ای که یزد در این عرصه به دست آورده بود سبب شد که مسئولان هیئت فوتبال برای جبران بخشی از انتقادات اقدام به خرید امتیاز یک تیم در لیگ‌های کشوری کند، امتیازی که همه انتظار داشتند حداقل لیگ دسته یک کشور باشد اما این امتیاز مربوط به یک تیم دسته دویی بود.
 
اقدامی که با وجود انتقادات فراوانی که به آن صورت گرفت، اما با توجیه مدیران هیئت فوتبال استان یزد روبرو شد و هرطور بود این تیم تحت عنوان شهید قندی مسابقات خود را آغاز کرد.
 
 
با این وجود و با تمام ناکامی‌های فوتبال در یزد، تنها عرصه‌ای از این ورزش پرطرفدار که در طول سال‌های گذشته توانسته قدری دل طرفداران را به دست آورد، فوتبال ساحلی بود که استان یزد تیم های متعددی در لیگ های کشوری به این مسابقات اعزام کرده و تاکنون رتبه های برتر و قابل توجهی هم کسب کرده است.
 
علاوه بر لیگ‌های کشوری، یزد دو دوره متوالی میزبان مسابقات چهار جانبه باشگاه‌های جهان بود که عناوین برتر مسابقات را هم به خود اختصاص داد.
 
با توجه به افتخار آفرینی مقاومت گلساپوش یزد در لیگ‌های کشوری، این تیم به عنوان نماینده ایران به مسابقات باشگاه‌های جهان که به میزبانی ترکیه در حال انجام است اعزام شد و مسابقات خود را از امروز آغاز کرد.
 
در روز نخست این مسابقات تیم مقاومت گلساپوش یزد آن تیمی نبود که همه از این تیم انتظار داشتند و نماینده استان یزد در جام باشگاه‌های جهان با شکست مواجه شد.
 
در بازی نخست این دوره از مسابقات، مقاومت گلساپوش برابر «آلانیا اسپور» میزبان این دوره از مسابقات با نتیجه ۵ بر چهار شکست خورد و نخستین بازی خود را به حریف ترکیه‌ای خود واگذار کرد.
 
این شکست در حالی رخ داد که همه انتظار داشتند نماینده یزد در این دوره از مسابقات بتواند نتیجه‌های بسیار خوبی را کسب کند البته این تیم هنوز برابر حریفان خود امکان گرفتن نتیجه‌های خوبی را دارد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..