قاتل مامور پلیس در دام پلیس یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از دستگیری قاتل شهید "حجت اله دشتبانی"در عملیات پلیس یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ بهدانی فرد گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان و همکاری پلیس آگاهی میناب قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود : در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد ، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام ، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با انجام کار گسترده اطلاعاتی ، بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.
سرهنگ بهدانی فرد افزود: گروهی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی و دریافت نیابت برای دستگیری به محل مورد نظر اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.
وی گفت : در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم به دادسرا تحویل داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان ادامه دارد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..