نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

طرح آبرسانی به مناطق روستایی تفت به زودی اجرایی می‌شود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس از اجرای طرح آبرسانی به مناطق روستایی تفت و میبد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزکمال دهقانی فیروزآبادی  با اشاره به اینکه سفر به استان یزد در دستور کار رئیس جمهور قرار گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد سفر وی به استان یزد خواهیم بود، اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهمی که در این سفر اجرا می‌شود، طرح آبرسانی به مناطق روستایی تفت است.

 
دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: بعضی از مسائل و مشکلات موجود در روستاهای شهرستان قابل ‌حل از طریق مدیران استانی و شهرستانی نیست و نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد که این مشکلات در جلسات شهرستانی شناسایی و پیگیری شده و با مسئولان کشوری در میان گذاشته خواهد شد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به مسئله تأمین آب شرب و بهداشت به‌عنوان بزرگ‌ترین مشکل روستاهای شهرستان تفت یاد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح ملی مجوز شروع پروژه بزرگ آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت صادر شده و عملیات عمرانی آن‌هم زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد در چند روز آینده آغاز خواهد شد.
 
وی همچنین بیان کرد: با تأمین آب شرب و بهداشت به‌عنوان یک زیرساخت اساسی و وجود نعمت گاز طبیعی و برق در تمامی روستاهای شهرستان تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز مردم برای زندگی در روستاهای شهرستان فراهم خواهد شد و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..