فرماندار اشکذر:

مشکلات فرهنگی جامعه دغدغه اصلی اعضای شورای فرهنگ عمومی باشد

فرماندار اشکذر گفت: آسیب شناسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات باید دغدغه اعضا شورا فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

به گزارش یزدی نیوز هادی هادی‌نسب در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشکذر اظهار داشت: موضوعات مرتبط با فرهنگ که اولویت بیشتری دارند و مقتضیات جامعه امروز هستند باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

 
وی بیان کرد: آسیب شناسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات باید دغدغه اعضا شورا فرهنگ عمومی شهرستان باشد.
 
هادی‌نسب تاکید کرد: مصوبات اتخاذ شده در جلسات این شورا می تواند کمک کار مجموعه فرمانداری در اتخاذ سیاست‌های کلان شهرستان در حوزه فرهنگی باشد و ما نیز از آنها استقبال می کنیم.
 
امام جمعه اشکذر نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری مناسب و در زمان مقرر جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر، بر همکاری، همدلی و هماهنگی اعضا برای دستیابی به اهداف این شورا تاکید کرد.
 
حجت الاسلام محمدرضا طالبیان بیان کرد: تعدد برگزاری جلسات دلیل بر تلاش در حوزه فرهنگ شهرستان نیست و مردم باید نمود عینی مصوبات جلسات شورا را در جامعه مشاهده کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..