تامین ۶۵ هزار متر مکعب آب شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در اردکان

مدیر امور آب و فاضلاب اردکان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ هزار متر مکعب آب شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان توزیع شد.

به گزارش یزدی نیوزداود مخلصی  در اردکان اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب برای شهروندان،۳۰ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان راه‌اندازی شده که در امسال ۶۵ هزار متر مکعب آب از این طریق توزیع شده است.

 
مخلصی توجه به بحث تامین و توزیع آب با کیفیت بالا را از مسائل حائز اهمیت در این شهرستان دانست و عنوان کرد: مرمت و بازسازی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی با اعتبار چهار هزار میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال از اقدامات صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هدر رفت آب، در سال جاری ۴۶۶ متر شبکه آب‌رسانی در سطح شهر اصلاح، ۱۱۲ فقره کنتور خراب تعویض و ۵۹۲ مورد حوادث شبکه و انشعاب آب رفع شد.
 
وی نصب پوستر صرفه‌جویی در مصرف آب در مساجد، اماکن عمومی و ایستگاه‌های برداشت آب را از فعالیت‌های فرهنگی توسط این امور دانست و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع فعالیت‌هایسی از جمله برگزاری جلسه هماهنگی با پرسنل در ارتباط با ارائه خدمات بهتر به مشترکین، برگزاری میز خدمت در محل مصلای بزرگ نماز جمعه، جلسه بررسی مشکلات و مسائل محلات اردکان با حضور ادارات، جلسه بررسی وضعیت قرائت کنتور با حضور پیمانکار و مامورین قرائت توسط این امور انجام شد.
 
 
مخلصی توسعه دو هزار و ۳۷۰ متر شبکه توزیع آب، نصب ۶۲۴ فقره انشعاب آب، تامین و توزیع چهار میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب، نصب ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، رفع ۳۲ فقره حوادث فاضلاب و شست و شوی ۸۱هزار متر شبکه فاضلاب را از دیگر فعالیت‌های آبفای اردکان در شش ماه گذشته عنوان کرد.
 
وی افزود: در حال حاضر آب شرب شهر اردکان با جمعیت بیش از۹۰هزار نفر، از طریق آب انتقالی،۱۲حلقه چاه آب شرب و۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می‌شود.
 
 
منبع:خیرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..