ثبت‌نام چهارمین مسابقات ملی دفاع ۳ دقیقه‌ای در یزد تا ۱۵ آبانماه

چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی 14 استان کشور از جمله استان یزد توسط جهاددانشگاهی برگزار می‎شود.

به گزارش یزدی نیوزجهاددانشگاهی یزد در فراخوانی با اشاره به برگزاری این مسابقات برای سومین سال در استان یزد و در سطح دانشگاه‌های این استان، از دانش‌آموختگان و دانشجویان خواست که حداکثر تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری از طریق سایت http://fjdyazd.com یا آدرس صفحه مجازی sdjdyazd@ برای حضور در این رقابت‎ها ثبت نام کنند.

 
مسابقه «دفاع ۳ دقیقه‎ای از پایان‎نامه»، رقابتی بین دانشگاهی برای تبیین ایده و نتایج تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و مبنای این رقابت، توسعه مهارت‌های ارتباطی دانشجویان برای تشریح تحقیقات خود به زبانی غیر تخصصی است.
 
از طرفی غالباً نیز دانشگاهیان، تحقیقات و پژوهش‌های خود را با زبان تخصصی ارائه می‌کنند که توسط بسیاری از صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان قابل ادراک نیست و این مسابقه به دنبال این است تا ارائه نتایج تحقیق را به زبانی ساده، جذاب و اشتیاق برانگیز آموزش دهد؛ موضوعی که کمتر در آموزش‌های دانشگاهی مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
این مسابقات بستری برای کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..