آغاز عملیات اجرایی احداث پارک دوچرخه‌ها در یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، گفت: احداث پارک دوچر خه‌ها و پیست دوچرخه سواری در محل کنار گذر یزد در مساحت ۱۱ هکتار آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به این‌که پاکرو‌ها یکی از ساده‌ترین و سبک‌ترین وسایل حمل و نقل محسوب می‌شوند، گفت: احداث پارک دوچر خه‌ها و پیست دوچرخه سواری در محل کنار گذر یزد مجاور پل تقوی در مساحت ۱۱ هکتار آغاز شد.

 
آغاز عملیات اجرایی احداث پارک دوچرخه‌ها در یزدصفدر پور با توجه به ضروریات مبحث مدیریت شهری، توجه به سلامت مردم و افزایش سطح سلامت جامعه است، افزود: یکی از راهکار‌های ایجاد شادابی و نشاط در جامعه تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش می‌باشد.
 
 وی اشاره کرد: این امر مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری برای این امر مهم است، لذا این سازمان با رویکرد طراحی وی اظهار داشت : بر اساس حفظ توپوگرافی و کارکردی توجه به امر ورزش، اقدام به طراحی پارک دوچرخه‌ها نمود.
 
صفدر پور با اشاره به اینکه دوچرخه سواری یکی از ورزش‌های پر تحرک و مفید است تصریح کرد: احیای فرهنگ دوچرخه سواری، در بهبود سلامت جسمانی شهرندان موثر است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..