دادستان یزد:

گزارشی از تخلف شهرداری یزد به دادسرا واصل نشده است

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: هیچ گزارشی مبنی بر تخلف و یا جرائم مالی برای رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال نشده است.

به گزارش یزدی نیوز بحث تخلف یا وجود مغایرت مالی در شهرداری یزد موضوعی است که در ماه‌های گذشته از سوی برخی اعضای شورای اسلامی شهر یزد مطرح شد و در جلسات مختلف از سوی برخی اعضا از جمله ونوس عامری به عنوان نخستین مطرح کننده این موضوع، غلامعلی سفید رئیس شورا و مرتضی شایق دیگر عضو شورا مورد بحث قرار گرفت.

 
پس از مطرح شدن اولیه موضوع، در جلسات و مصاحبه‌های مختلف، ابعاد بیشتری از این مغایرت مالی در شهرداری یزد مطرح و گمانه‌زنی‌های متعددی در ارتباط با آن انجام شد.
 
با توجه به اهمیت این موضوع و بررسی ابعاد دقیق آن، خبرگزاری تسنیم در یزد از دادستان عمومی و انقلاب استان در این رابطه سوال کرد که موضوع در قالب یک نامه به شورای اسلامی شهر یزد اطلاع رسانی شد.
 
محمدرضا حداد زاده دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در واکنش به طرح مجدد ادعاهایی در خصوص مغایرت‌ها و تخلف‌های شهرداری در دوران گذشته، اظهار داشت: هیچ گزارشی در این موارد خاص به دادسرا ارسال نشده و مشخص نیست اگر چنین مسائلی برای آنان محرز شده چرا در این مدت به نهادهای نظارتی اعلام نشده و اگر خود در این خصوص تردید دارند و منتظر بررسی هستند چرا هرازچندگاهی آن را رسانه‌ای می‌کنند و باعث ابهام و بی‌اعتمادی مردم می‌شوند؟
 
دومین حرکت هنجارشکنانه از سوی یک ایرانی در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان/ لزوم برخورد سریع‌ با متخلفان
 
متن نامه حدادزاده از این جهت اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند که در ارتباط با وجود مغایرت مالی در شهرداری یزد مطالب متعددی مطرح شد و گاها حتی از آن به فساد هم یاد شد.
 
موضوعی که اگر وجود داشته باشد باید از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد ولی اگر نبوده و یا هنوز از ابعاد آن اطلاع دقیقی وجود ندارد، به نوعی اقدام به تشویش اذهان قلمداد می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..