آغاز مبارزه با اخلال گران اقتصادی در یزد

استاندار در نشست تعامل دستگاه قضا با بازرسی استان بر مقابله با اخلال گران عرصه اقتصادی و دست های آلوده در نظام اداری استان تاکید کرد

به گزارش یزدی نیوز،  طالبی با اشاره به  اینکه عمده مسئولان استان پاکدست هستند گفت مسئولان پاکدل سرمایه های نظام هستند و باید از آنها صیانت کرد. 

 استاندار یزد تعامل بین دستگاه قضا و بازرسی را در مسیر مبارزه با فساد خوب ارزیابی کرد و افزود: این نوع تعامل در بالندگی اقتصادی و نظام اداری استان تاثیر به سزایی دارد. 
رییس کل دادگستری استان هم در این نشست با بیان اینکه هر چند به عملکرد دستگاه ههای استان اعتماد وجود دارد اما بازرسی با نظارت درست خود می تواند در افزایش اعتماد مردم به دستگاه ها را افزایش دهد.
دهشیری همچنین مبارزه با فساد را امر جدی قوه قضاییه در دوره جدید دانست و افزود در این مسیر تلاش خواهیم کرد با تعامل سازنده با بازرسی این ماموریت قوه قضاییه به خوبی انجام شود.
مدیر کل بازرسی استان هم در این نشست با تاکید بر صیانت از مدیران کارآمد و پاکدست گفت در مسیر مبارزه با مفاسد دست هر اخلال گر و مفسدی را از دامان جامعه کوتاه خواهیم کرد.
حجت الاسلام طالبی افزود مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلالگر در نظام اداری در گذشته هم بوده ولی در این دوره با شدت تمام انجام می شود. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..