مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد:

کیفیت خدمات رسانی به زائران اربعین در فرودگاه یزد ارتقاء می یابد

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد از تلاش برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران اربعین در فرودگاه یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعباس محمدی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای بهبود و ارتقاء خدمات به زائران اربعین در فرودگاه یزد برگزار شده است، اظهار داشت: کمیته تسهیلات و ارزیابی نیز با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران به ویژه با محوریت ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی یزد تشکیل شده است.

 
وی افزود: راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات ایده آل و مطلوب به مسافران، وحدت رویه در ساماندهی پروازهای تاخیری و برنامه ریزی برای پروازهای جدید و … نیز با حضور روسای شرکت های هواپیمایی و مدیریت ترمینال های فرودگاه یزد مورد بررسی قرار گرفته است.
 
محمدی، از شرکت های هواپیمایی به دلیل فعالیت های ارزنده و خدمات رسانی مناسب در عملیات پروازی تابستان گذشته و به خصوص ایام پر ترافیک حج تمتع قدردانی کرد و خواستار ادامه همین روند در آینده به ویژه در ایام سفر زائران اربعین شد.
 
مدیرکل فرودگاه های استان یزد از آمادگی کامل فرودگاه یزد و تامین زیرساختهای لازم برای ارتقای سطح کیفیت خدمات‎رسانی به مسافران و همچنین کاهش تأخیرهای احتمالی در پروازها خبر داد.
 
محمدی تاکید کرد: با توجه به لزوم انجام به موقع پروازها همچنین پاسخگویی شرکت های هواپیمایی در هنگام تاخیرهای احتمالی، شرکت های هواپیمایی باید نسبت به تعیین فرد پاسخگو در زمان بروز تاخیر اقدام کنند.
 
وی همچنین از افزایش تعداد پروازهای یزد ـ نجف و بالعکس خبر داد و گفت: اطلاع رسانی لازم پیش از این توسط رسانه ها انجام شده و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرودگاه یزد مراجعه کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..