اعزام تیم عملیاتی سازمان اورژانس یزد به مناطق مرزی

تیم عملیاتی سازمان اورژانس یزد به منظور پوشش امداد رسانی مراسم اربعین، به مرز مهران اعزام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«احمد دهقان» با اشاره به اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان اورژانس استان یزد، اظهار کرد: تیم ۱۲ نفره اورژانس یزد متشکل از کارشناسان حرفه‌ای فوریت‌های پزشکی با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس بیش از ۱۰ روز در منطقه مرزی مهران مستقر می‌شوند و در صورت اعلام نیاز ستاد اربعین، یک تیم دیگر هم به منطقه اعزام خواهد شد.

 
وی افزود: امسال برای نخستین بار به صورت خودجوش و داوطلبانه از سوی مراکز آمبولانس خصوصی استان، تعداد دو دستگاه آمبولانس در شهر کربلا مستقر شده و خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه می‌کند.
 
رییس سازمان اورژانس استان یزد گفت: پوشش جاده‌های مواصلاتی استان در حوزه حوادث معمولی و پدافندی جهت زائرانی که از استانها و کشورهای مجاور به استان وارد می‌شوند و همچنین استقرار تیم اورژانس پیش بیمارستانی در مرز مهران از جمله ماموریت هایی است که جهت امداد رسانی اربعین به سازمان اورژانس استان یزد محول شده است.
 
این مسئول از آمادگی بالگرد هوایی در این ایام خبر داد و گفت: کلیه کارگروه‌های بهداشت،درمان،توسعه و غذا و داروی دانشگاه در آماده باش کامل به منظور امداد رسانی بسر می برند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..