اشتغالزایی مددجویان یزدی با حمایت‌های کاریابی

۷۶ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در شش ماهه نخست امسال از حمایت‌های کاریابی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به اینکه امسال ۱۴۱ میلیون تومان برای کاریابی مددجویان هزینه شد، افزود: تلاش شده است ضمن تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که به نحوی مرتبط با این برنامه هستند از فرصت‌های شغلی موجود برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان استفاده شود

قمی افزود: افزایش توان اقتصادی مددجویان تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی را از جمله اهداف طرح کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد.
وی گفت: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به مراکز کمیته امداد در سراسر استان یزد با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان زیرپوشش این نهاد اقدام و از بسته‌های تشویقی کاریابی بهره‌مند شوند.
سال گذشته ۱۳۸ نفر از کارجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان یزد در قالب طرح کاریابی مشغول به کار شدند و ۱۲۹ میلیون تومان نیز با عنوان بسته‌های تشویقی کاریابی پرداخت‌شده است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..