ساماندهی تفرجگاه غربالبیز مهریز

فرماندار مهریز از ساماندهی مجموعه تفریحی غربالبیز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوززارعزاده در نشست ستاد ساماندهی تفرجگاه‌های شهر مهریز گفت: در آینده نزدیک با همکاری شهرداری مهریز طرحی برای ۱۲ هکتار الحاقی به مجموعه غربالبیز تهیه و اجرایی می‌شود و مجموعه تفرجگاه غربالبیز به شرکت واجد صلاحیت واگذار می‌شود.

وی افزود:تأمین آب آشامیدنی، روشنایی، زیرساخت‌های دیگر این مجموعه در دستور کار قرار دارد تا غربالبیز مهریز به عنوان یک مجموعه طبیعی ،تفریحی در طول سال در اختیار همشهریان و مسافران و میهمانان قرار بگیرد.
فرماندار مهریز توسعه امکانات در تفرجگاه‌ها و نقاط گردشگری را از مطالبات مردمی دانست وافزود: باید با رسیدگی و رفع کمبود‌ها برای توسعه این صنعت تلاش کرد. امام جمعه مهریز نیز در این نشست بر نظارت بیشتر بر فضا‌های گردشگری شهر مهریز تاکید کرد.
حجت الاسلام محی الدینی افزود: باید با شناسایی و ساماندهی فضا‌های تفریحی، تفرجگاه‌ها و انجام اقدامات رفاهی و امنیتی فضای مناسبی که شایسته شهرستان است، برای پذیرایی از گردشگران فراهم شود.
ساماندهی میدان ورودی مهریز و میدان شورا از مصوبات دیگر این نشست بود.
نشست ستاد ساماندهی تفرجگاه‌های شهر مهریز باهدف آماده سازی تفرجگاه‌ها برای میهمانان نوروزی برگزار شد.
 چشمه و تفرجگاه غربالبیز از مناظر کوهستانی جذاب مهریز است که در دامنه کوهی به همین نام قرار گرفته است. این چشمه با مرکز شهرستان مهریز ۱۰ کیلومتر و با مرکز استان یزد ۴۰ کیلومتر فاصله دارد و در روستای مزوار واقع شده است. 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..