به مناسبت هفته ملی کودک؛

برپایی نمایشگاه آینده را باید ساخت در یزد

بازارچه تولیدات کودکان کارآفرین با عنوان آینده را باید ساخت در یزد برپا می شود.

به گزارش یزدی نیوز مسئول اجرایی برنامه های هفته ملی کودک از برپایی بازارچه تولیدات کودکان کارآفرین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در هفته ملی کودک خبر داد.

  سکینه قیصری با اشاره به اینکه از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته کودک تعیین و نامگذاری شده است، اظهار داشت: شعار هفته کودک امسال  آینده را باید ساخت انتخاب شده و برنامه های این هفته که تعداد آنها به بیش از ۱۰۰ برنامه خواهد رسید، با محوریت این شعار برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هفته کودک امسال با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) مصادف شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه های متنوع، ساز عاشورا و جهاد در راه خدا را برای کودکان خود ماندگار کنیم و آینده ای مملو از آرامش و رفاه و به دور از استرس برای آنها بسازیم.
قیصری با اشاره به اینکه امسال شاخص‌ترین برنامه هفته ملی کودک در استان یزد، برگزاری جشنواره بیست و دوم قصه گویی است، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و سرگرمی های سازنده، دیدار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مدیران و مسئولان، عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کانون و … بخشی از برنامه های تدارک دیده شده برای هفته ملی کودک در یزد است.
مسئول اجرایی برنامه های هفته ملی کودک اشاره کرد: در سال رونق تولید ملی تلاش شد تا مباحث کارآفرینی و مهارت آموزی به کودکان چهار تا ۱۲ سال به فراخور سن و درک آنها از موضوعات مختلف در این حوزه به کودکان آموزش داده شود که حاصل این کارگاه‌ها تولیداتی خواهد بود که در نمایشگاهی در معرض عرضه و فروش گذاشته خواهد شد.
وی افزود: این نمایشگاه که با عنوان کودک کارآفرین فعالیت خواهد کرد، در روز ۲۴ مهرماه افتتاح می شود و عموم مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.
قیصری اظهارداشت : تلاش شده در برنامه های هفته ملی کودک، به کودکان مناطق کمتر برخوردار و مناطق دور از شهر توجه جدی‌تری شود ضمن اینکه برنامه هایی نیز برای کودکان کار و کودکان بستری در بیمارستان‌های استان نیز در طول این هفته اجرا خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..