رییس دامپزشکی کشور

یکپارچه شدن مدیریت نظام آموزش پزشکی و دامپزشکی در کشور

صفری در مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در یزد بر یکپارچه شدن طرح مدیریت نظام آموزشی پزشکی و دامپزشکی در کشور تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزرییس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم با اشاره به مزیت استان یزد در بخش پرورش اسب  گفت به زودی استان یزذد پایلوت توسعه دامپزشکی تخصصی اسب در کشور خواهد شد.

صفری به ظرفیت های موجود تحقیقاتی، بیمارستانی، پرورش و باشگاهی استان در زمینه اسب اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح با همکاری استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان اجرا می شود.
وی تاکید کرد: دراجرای این طرح بیمارستان ها و مراکز تخصصی شناسایی بیماری های اسب در استان راه اندازی می شود و در حقیقت دانش مردم استان یزد دستاوردهای خوبی در جهت رشد صنعت اسب در کشور ایجاد شود.
رییس دامپزشکی کشور همچنین با اشاره به طرح ساماندهی آموزش دامپزشکی در کشور گفت بر اساس این طرح مدیریت نظام آموزشی پزشکی و دامپزشکی یکپارچه می شود.
صفری با اشاره به  اینکه این طرح ارتقاء سطح آموزش پزشکی و دامپزشکی را در پی خواهد داشت گفت: هم اکنون این طرح در دانشگاه آزاد اجرایی شده و درصددیم از طرق مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت در سایر مراکز دانشگاهی نیز اجرایی شود. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..