فرمانده انتظامی استان یزد:

نیروی انتظامی خود را در برابر تحقق بیانیه گام دوم مسئول می داند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نیروی انتظامی بیانیه گام دوم را به عنوان یک فرمان در صدر برنامه‌های خود قرار داده و در برای تحقق این سند و ارتقای سطح امید به آینده خود را مسئول می داند.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری  در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دشمن مدام در حال ارائه تحلیل های غلط در مورد جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دشمنانی که در تلاش برای ایجاد بی ثباتی در کشور هستند و جنگ نابرابر اقتصادی به راه انداخته اند، امروز از همه بازی‌ها و دسیسه های خود نا امید شده اند و می دانند که شکست دادن ایران به این سادگی ها نیست.

 
وی افزود: آنها به این باور رسیده اند که ملت ایران ملتی بصیر و مقاوم هستند و این ملت هرگز همانند سایر ملت های سرسپرده عمل نکرده اند و با تأسی به مکتب اهل بیت (ع) در مسیر حق و مبارزه با ظلم و ستم قدم بر می دارند.
 
میرحیدری با اشاره به اینکه به رغم کارشکنی های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران فراگیر شده و بسیاری از کشورها با آن همسو شده اند، عنوان کرد: به لطف خداوند متعال، امروز حتی کشورهای همسو با ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده اند توطئه های آنها را خنثی کرده اند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: شکست دیروز استکبار در سوریه و به حول و قوه الهی شکست آنها در یمن و مقاومت و ایستادگی و شجاعت ملت ایران، سبب شده که هیمنه استکبار جهانی و ایادی خونخوار آنها در منطقه به هم بریزد.
 
میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نیروی انتظامی در حفاظت و امنیت داخلی و دفاع از مردم با تمام توان در برابر دشمنان ایستاده و گام‌های بلندی را در راستای حفاظت از مرزهای جغرافیایی، حراست از ارزش‌های اسلامی و ثبات و پایداری امنیت داخلی با کمک سایر دستگاه‌های امنیتی دنبال می‌کند.
 
وی از همدلی و همراهی بین سایر دستگاه های امنیتی با نیروی انتظامی از جمله دستگاه قضایی، سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه امنیتی و اطلاعاتی قدردانی کرد و افزود: امروز پلیس مشارکت اجتماعی را مهمترین رکن اصلی و سرمایه خود می‌داند و به دنبال تقویت و افزایش مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌ها در اجرای ماموریت‌های خود است.
 
میرحیدری تصریح کرد: نیروی انتظامی به ویژه در استان یزد با صدور بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان یک فرمان از طریق فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شده، آن را به عنوان یک دستور و فرمان در صدر برنامه‌های خود قرار داده و در جهت تحقق این سند و در راستای ارتقای سطح امید به آینده و توسعه حرکت انقلابی در جامعه خود را مسئول می‌داند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..