امام جمعه یزد:

تحقق گام دوم انقلاب مهمترین رسالت مسئولان نظام است

امام جمعه یزد با بیان این که عزت ایران اسلامی در گرو پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، گفت: تحقق گام دوم انقلاب مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام برای توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری‌ یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد، با بیان این که توسعه امروز کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی متسلزم تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از موثرترین راهکارهای توسعه اقتصادی در ایران است.

 
وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است،افزود: گام دوم انقلاب مدیریت و مباحث اجرایی کشور را در این برهه از زمان به جوانان سپرده و در بخش‌های مختلف مسئولان و دست‌اندرکاران نظام را به استفاده از ظرفیت نیروهای بومی به ویژه جوانان توصیه کرده است.
 
امام جمعه یزد اجرا و تحقق تمام ابعاد بیانه گام دوم انقلاب را رسالتی واجب برای مدیران و مسئولان نظام دانست و بیان کرد: همدلی و اتحاد رمز توسعه و پیروزی کشور در تمام بحرانهاست.
 
ناصری یزدی نفاق درونی را یکی از توطئه‌های استکبار جهانی علیه وحدت درونی ملت ایران عنوان و تصریح کرد: جوانان ایرانی ظرفیت اجرایی و علمی مناسبی دارند که اگر در برنامه‌های توسعه ملی بکارگیری شوند بسیاری از چالش‌های اقتصادی موجود برطرف خواهند شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با بیان این که دشمنان ایران اسلامی با طرح توطئه‌های مختلف نخبگان ایرانی را از کشور خارج کرده و شرایط زندگی در کشورهای مختلف را برای آنها فراهم می‌کنند، گفت: مسئولان باید بیش از پیش از نخبگان بومی و ایرانی حفاظت کنند.
 
این مسئول با بیان این که عزت ایران اسلامی در گرو پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، گفت: مسئولان باید بدانند استکبار جهانی هیچ وقت به دنبال توسعه ایران نبوده و نیست.
 
وی تدوین برنامه‌های فرهنگی و توجه بیشتر به مباحث اعتقادی جوانان را از جمله اقدامات حائز اهمیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی، آموزشی و همچنین حوزه‌های علمیه باید بیش از پیش بحث ارزش‌های انقلابی و اسلامی را بین نسل جوان تبیین کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..