هم اندیشی مرکز پژوهشها با برنامه سازان صدا وسیمای یزد

نشست هم اندیشی مدیر کل مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی با برنامه سازان صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد

به گزارش یزدی نیوز مدیر کل مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی در این نشست با اشاره به سابقه ۲۵ ساله تاسیس این مرکز گفت حاصل فعالیت پژوهشگران این مرکز در این مدت چاپ ۸۰۰ کتاب و ۱۲۰۰ شماره نشریه مقالات در حوزه دین و رسانه است.

ظریفیان همچنین افزود: در حوزه پژوهش های کاربردی نیز این این مرکز فعالیت های زیادی مطابق با سلیقه و نیاز برنامه سازان  انجام داده
وی با اشاره به نیاز رسانه ملی به کارشناسان حوزوی متخصص در دو حوزه رسانه و دین از برگزاری دوره های تربیت کارشناس مذهبی رسانه با همکاری حوزه های علمیه برادران و خواهران خبر داد و گفت تا کنون دو دوره را با حضورطلبه های سطح ۳ و ۴ برگزار کردیم و این طلبه ها در مدت ۶۰ ساعت با مباحث نظری ، علمی و کاربردی حوزه دین و رسانه به صورت تخصصی آشنا شده اند.
مدیر کل مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی همچنین از برنامه سازان خواست با شناخت بیشتر دستاوردهای علمی و کاربردی این مرکز از این دستاوردها برای تهیه و تولید برنامه های فاخر و کارآمد بهره گیری کنند.
پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد هم در این نشست دستاوردهای مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی را گنجینه ای فاخر دانست و بر بهره گیری هر چه بیشتر برنامه سازان مرکزاز این دستاورده های علمی و کاربردی تاکید کرد.
در ادامه این نشست برنامه سازان صدا و سیمای مرکز درخصوص  چگونگی استفاده بهتر از دستاوردهای این مرکز پیشنهاد هایی ارائه کردند. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..