مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی یزد در قالب طرح ابرار بهسازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اجرای طرح ابرار گفت: ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان یزد تا پایان امسال در قالب این طرح بهسازی می شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی  با اشاره طرح ابرار که از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح ریزی شده است، اظهار داشت: در قالب این طرح کار عملیات اجرایی توسعه راه‌های روستایی با استفاده از توان فنی و تجهیزاتی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به صورت امانی انجام می شود.

 
وی بیان کرد: اجرای این طرح به استان یزد نیز ابلاغ و کار اجرا با سرعت خوبی آغاز شد و به پیش بینی می شود با برنامه ریزی انجام شده، تا پایان سال بیش از ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان یزد بهسازی شود.
 
علیخانی عنوان کرد: راه‌های روستایی نیمه تمام یا ساخته نشده نیز زیر پوشش این طرح قرار گرفته و تکمیل و بهره برداری می شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: این طرح با هدف توسعه راه‌های روستایی و افزایش کیفیت آسفالت راه‌ها در بازه زمانی کوتاه مدت توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برنامه ریزی شده و برای اجرا به تمامی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور ابلاغ شده است.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا و با ابلاغی که به استان یزد صورت گرفت، ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان یزد طی سال جاری و به صورت امانی با استفاده از توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ساخته و قابل بهره برداری خواهد شد. 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر 

بخش نظردهی بسته شده است..