تامین اجتماعی اردکان برای دومین سال واحد برتر کشور شد

براساس شاخص‌های مدون و ارزیابی‌های کارشناسی سازمان تامین اجتماعی کل کشور، شعبه دوم تامین اجتماعی اردکان به عنوان شعبه برتر کشور در سال 1397 معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین سرافرازی اردکانی» رییس این شعبه‌ی تامین اجتماعیگفت: براساس شاخص‌های مدون و ارزیابی‌های کارشناسی سازمان تامین اجتماعی کل کشور در گروه شعب تیپ ۵ تامین اجتماعی،  شعبات ۲ اردکان ،کشکوئیه کرمان و طارم زنجان از میان ۶۲ شعبه کشور به عنوان شعبه‌های اول تا سوم کشور در سال ۱۳۹۷ معرفی شدند.

 
وی در خصوص نحوه ارزیابی این واحدها نیز گفت: در دوره جاری معیارهای ارزیابی عملکرد، واحدهای وصول حق بیمه و اجرائیات، ارائه خدمات(واحدهای مستمری، امور بیمه شدگان و نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی) و پشتیبانی(اداری) از سوی ادارات کل استان ها و نیز واحدهای تخصصی مورد بازبینی و به روزرسانی قرار گرفته و ارزیابی واحدهای یاد شده در دوره جاری بر اساس معیارهای جدید انجام گرفته است.
 
سرافرازی در مورد جایگاه شعب تیپ ۵ نیز گفت: شعب تیپ ۵ به شعبی گفته می شود که تعداد بیمه‌شدگان و نصف مستمری بگیران آنها کمتر از ۵۰۰۰ نفر است.
 
گفتنی است؛ شعبه دو اردکان از لحاظ ساختار تشکیلاتی شامل شعبه مرکزی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان و همچنین شعبه اقماری عقدا واقع در شهر عقداست.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..