امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای مهارت‌افزایی فرزندان شهدا و جانبازان

امام جمعه یزد با بیان این که مسئولان باید تلاش خود برای رفع مشکلات مردم را افزایش دهند، گفت:‌ برنامه‌ریزی منسجم برای کسب مهارتهای مختلف و مباحث تربیتی فرزندان شهدا و جانبازان از جمله مهمترین وظایف مسئولان در راستای تربیت نیروهای در تراز انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جریان دیدار با مدیرکل توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد: خدمت در راه بندگان خدا از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخودرار است و باید در این حوزه با تمام توان تلاش شود.

 
وی افزود: به ویژه در بنیاد شهید به دلیل جامعه ای که تحت پوشش این سازمان قرار دارند، خدمت و فعالیت کردن افتخار بسیار بزرگی است و از ارزش بالایی برخودرار است.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که در هر عرصه‌ای اگر کار برای غیر از رضای خدا انجام شود، خسران به دنبال دارد، گفت: این خسران و ضرر در بنیاد شهید بسیار بیشتر است و اگر واقعا کسی در این عرصه بدون نیت رضای خدا فعالیت کند خسارت بسیاری به خود زده است.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: همه مسئولان باید سعی کنند در حیطه وظایفی که بر عهده آنها گذاشته شده مشکلات مردم را برطرف کرده و استخوان لای زخم آنها نگذارند، مردم حق بزرگی بر دوش مسئولان دارند که باید همه تلاش کنیم تا این وظیفه را به درستی انجام دهیم.
 
امام جمعه یزد ادامه داد: در صورتی که همه ما نیت رضای خدا و خدمت به مردم را داشته باشیم و با تمام توان تلاش کنیم که مشکلات را برطرف شود قطعا همین اتفاق می‌افتد و همه مشکلات ما تمام می‌شود.
 
وی با اشاره به این که تحمل ۳۰ سال درد، رنج، بیماری و سختی امری بسیار دشوار است گفت: الان داریم جانبازانی که از زمان جانبازی تا به الان که بیش از ۳۰ تا ۳۵ سال می‌شود، در گوشه‌ای از خانه خوابیده‌اند و در طول همه این سالها درد می‌کشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که این افراد تمام سختی‌ها را متحمل می‌شوند تا انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت باشد خاطرنشان کرد: ما همه وظیفه داریم که برای چنین افرادی تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
 
ناصری یزدی با بیان این که برنامه‌ریزی منسجم برای کشب مهارتهای مختلف و مباحث تربیتی فرزندان شهدا موثرترین راهکار برای تربیت نیروهای در تراز انقلاب است، افزود: بحث دیگری که باید حتما در ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان مد نظر باشد، بحث تربیتی و فرهنگی فرزندانشان است که اهمیت بسیار بالایی دارد.
 
امام جمعه یزد افزود: ما چند هزار جانباز و خانواده شهید داریم که اگر واقعا برنامه‌ریزی درستی برای مباحث آموزشی و تربیتی آنها داشته باشیم و زمینه تقویت ارزش‌های دینی در وجود آنها را فراهم کنیم، همه اینها در آینده تبدیل به سربازان اسلام می‌شوند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..