واو روی باجه کتابفروشی‌ها

رمان واو نوشته اسماعیل واقفی به همت حوزه هنری یزد در انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس حوزه هنری یزد با اعلام این خبر، این اثر را اولین خروجی کارگاه آموزش داستان طلاب در این نهاد عنوان کرد و گفت: این رمان تاریخی و اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی‌،ایرانی در ۳۱۷ صفحه و قطع رقعی به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد در انتشارات سوره مهر منتشر شد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه «واو» به اهمیت رشد و پیشرفت جامعه با تکیه بر معارف دینی اشاره دارد افزود: این اثر، داستان عشق یک مرد به نور و حقیقت را روایت می‌کند؛ مردی که حتی با از دست دادن همه چیزش، مسیر حقیقت را می‌پیماید. 
اسماعیل واقفی متولد ۱۳۶۶ در یزد است که فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه نویسندگی را از سال ۱۳۹۵ با حضور در کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری یزد آغاز کرد و این رمان حاصل دو سال تلاش اوست.
وی هم اکنون سطح دو حوزه علمیه را طی می‌کند و دو رمان دیگر نیز در دست تدوین و انتشار دارد.
گفتنی است: دوره آموزش داستان‌نویسی ویژه طلاب و روحانیون با هدف تقویت جریان داستان‌نویسی در استان، مجهز شدن طلاب و دانشجوان به فضیلت نویسندگی و ابزار تبلیغی داستان و ادبیات، پرورش نویسنده در زمینه موضوعات دینی و انقلابی و تولید مجموعه داستان‌های فاخر بومی از دهه فجر ۱۳۹۴ در حوزه هنری یزد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..