جذب ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاون روستایی در یزد

مدیر کل تعاون روستایی استان یزد اعلام کرد: شبکه تعاونی‌ها و تشکل روستایی و کشاورزی استان یزد از ابتای سال تاکنون موفق به جذب بالغ بر 220 میلیارد ریال تسهیلات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز«یداله جوادپور» در این مورد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۱ تعاونی و تشکل متقاضی و واجد شرایط تحت نظارت تعاون روستایی اعم از روستایی، کشاورزی و تولید، بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و سایر عقود اسلامی برای تامین نهاده‌های کشاورزی، خرید محصولات کشاورزی، تولید و بوجاری بذور اصلاح شده و سایر طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی دریافت کرده‌اند.

 
وی افزود: این میزان تسهیلات به دنبال هماهنگی صورت گرفته، از اول سال جاری تاکنون به تشکل‌ها و تعاونی‌های تحت نظارت تعاون روستایی استان پرداخت شده است.
 
به گفته جوادپور، ۴۸ درصد از سهام صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان یزد به اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولید،کشاورزی و روستایی تحت نظارت تعاون روستایی این استان تعلق دارد.
 
مدیر کل تعاون روستایی استان در خصوص جذب اعتبارات تبصره ۱۸ وزارت جهاد کشاورزی نیز بیان کرد: در سال جاری در زمینه جذب تسهیلات تبصره ۱۸ وزارت جهاد کشاورزی تاکنون یک طرح ایجاد واحد خوراک دام در شهرستان مهریز در سامانه سیتا ثبت شده است که در مرحله تکمیل پرونده بانکی و تامین وثیقه است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..