خدمات رسانی موکب داران یزدی به زائران اربعین

36 موکب یزدی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

به گزارش یزدی نیوزدبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد با اشاره به فعالیت ۳۶ موکب مجوز دار یزدی در ایام اربعین حسینی، افزود: این موکب‌ها در بخش‌های رفاهی، درمانی و فرهنگی به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

صادق طهماسبی با اشاره به اینکه این موکب‌ها از ۱۱ مهرماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، افزود: خدمت‌رسانی و فعالیت‌ها این موکب‌ها با حمایت و همت خیرین یزدی و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌شود.
طهماسبی همچنین از برگزاری گردهمایی زائران و فعالین اربعین حسینی استان یزد در روز پنج‌شنبه ۱۱ مهرماه خبر داد و افزود: این مراسم در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر (ع) یزد واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: ملزومات و محصولات موردنیاز زائران برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین نیز در قالب نمایشگاهی در حاشیه این گردهمایی عرضه می‌شود و غرفه‌ای نیز برای ثبت‌نام زائران پیاده‌روی در سامانه‌ی سماح در نظر گرفته‌شده است.
طهماسبی با اشاره به اینکه مرز چذابه برای خروج زائران استان یزد از کشور در نظر گرفته‌شده است، متذکر شد: جاده یزد، ابرکوه، شیراز و اهواز مطمئن‌ترین مسیر برای تردد زائران است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد همچنین با اشاره به اینکه امسال نیازی به اخذ ویزا برای حضور در زیارت اربعین نیست تصریح کرد: داشتن گذرنامه دارای اعتبار کافی و ثبت‌نام در سامانه سماح برای همه زائران الزامی است.
طبق اعلام سازمان حج و زیارت استان یزد تاکنون بیش از ۱۵ هزار یزدی در سامانه سماح برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۱۴ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..