جانشین فرمانده انتظامی یزد خبر داد؛

کشف ۲۸۵ کیلو تریاک و ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و کشف 285 کیلو و 700 گرم تریاک از یک خودرو سواری و 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «سیدرضا مکی» با اشاره به دستاوردهای اخیر فرماندهی انتظامی استان یزد طی چند روز اخیر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان برابر دستور ابلاغی با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص حرکت یک محموله موادافیونی از شرق کشور توسط یک سواری پژو به سمت پایتخت مطلع شدند.

 
وی افزود: با کسب این خبر بلافاصله یک تیم عملیاتی از ماموران پلیس تشکیل و ضمن ردگیری مسیر حرکت قاچاقچیان خودروی آنها را در محور نایین-اردکان شناسایی و متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این خصوص گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۸۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
 
۲۹ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در یزد زمین‌گیر شد
 
سرهنگ«محمدرضا حناساب» رییس پلیس آگاهی استان یزد، تصریح کرد: با توقیف یک دستگاه تریلی نفتکش، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد شناسایی و کشف شد.
 
وی در تشریح جزئیات این خبر ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محور یزد -انار یک دستگاه تریلی نفتکش ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
رییس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پس از بررسی های لازم، متوجه شدند این تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از اصفهان به مقصد بندرعباس است که به همین منظور خودرو را توقیف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
 
سرهنگ حناساب در پایان با بیان این‌که کارشناسان ارزش این محموله سوختی را یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان: متهم دستگیر شده به مراجع قانونی معرفی شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..