رییس عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

اجرای طرح ناظر دو و سه به زودی در کشور

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: نیروی انتظامی به لطف و مدد الهی طرح ناظر را که یکی از مصادیق جهاد فرهنگی است، اجرایی کرده و در آینده‌ای نزدیک طرح ناظر دو و سه را اجرا می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» در جریان سفر به استان یزد در جمع پرسنل نیروی انتظامی این استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ماه محرم الحرام، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های عاشورا که به درستی تجلی پیدا کرده و در وصیت نامه شهدا نیز آن را می‌بینیم، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

 
وی با بیان این‌ که آوردگاه عاشورا تجلی دو جبهه ولایت‌پذیران و تبری‌جویان از دشمنان ولایت است، افزود: یکی از ویژگی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و پلیس در تراز انقلاب اسلامی، ولایت پذیری یا تولی و تبری است.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی با مردم تولی دارد و به آن ها عشق و ارادت می ورزد و خود را خدمتگزار آنها می‌داند و در مقابل، با آنهایی که بخواهند ارزش‌های جامعه اسلامی را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کند.
 
حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امروزه ناجا از برقراری امنیت اجتماعی و امنیت سیاسی و مدنی به سمت امنیت اخلاقی و ارزشی و به معنای واقعی کلمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی حرکت کرده است.
 
این مسئول در ادامه با بیان این‌که ۲۸ دستگاه در کشور برای مسئله حجاب و عفاف مسئولیت دارند، تأکید کرد: نیروی انتظامی به لطف و مدد الهی طرح ناظر را که یکی از مصادیق جهاد فرهنگی برای کنترل نابسامانی های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب است اجرایی کرده و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک طرح ناظر دو و سه را اجرا می‌کند.
 
وی با بیان این‌که همه نیروهای مسلح، حافظان نظام هستند، افزود: پلیس اجازه نخواهد داد خون شهدا در کشوری که چندصد هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، پایمال شود.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید به خود ببالند و افتخار کنند که مقام معظم رهبری اداره کننده این سازمان هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..