هوشمند سازی سامانه حمل و نقل اتوبوسرانی یزد

سامانه حمل و نقل اتوبوسرانی یزد تا پایان امسال هوشمند می‌شود

به گزارش یزدی نیوزمسئول انفورماتیک سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: سامانه هوشمندسازی حمل و نقل اتوبوسرانی یزد تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود و مسافران از طریق نرام افزار برنامه سفر خود در محدوده شهر یزد را مدیریت و تنظیم کنند.

حسنی با اشاره به اینکه یکی از موارد مطرح در هوشمندسازی شهر یزد، هوشمندسازی سامانه حمل و نقل اتوبوسرانی یزد گفت: این طرح از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد در حال اجرا است و اکنون در حال طراحی نرام افزاری هستند که مسافر با استفاده از آن، بتواند سفرش را با اتوبوس را تنظیم و مدیریت کند.
وی اظهار داشت : مسافر می‌تواند مسیر و مبدا و مقصد خود را در این نرم افزار مشخص کند و نرم افزار اتوبوس‌هایی که مسافر می‌تواند از آن برای رسیدن به مقصد استفاده کند، ایستگاه‌های اتوبوس، محل پیاده شدن و مدت متوسط زمان رسیدن به مقصد را به او می‌دهد.
مسئول انفورماتیک سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه این سامانه موجب برنامه ریزی سفر و جلوگیری از هدررفت وقت مسافران می‌شود، افزود: با این نرم افزار می‌توان همچنین محل اتوبوس‌های حمل و نقل شهر یزد و مدت زمان انتظار در ایستگاه را مشاهده کرد.
حسنی گفت: این سامانه برای همه اتوبوس‌های محدوده شهر یزد اجرایی می‌شود و مسافران از این طریق با استفاده از نرم افزار به همه اتوبوس‌ها و مسیرهای آنها دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند برنامه سفر خود را با آن مدیریت و تنظیم کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..