معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مطرح کرد:

نظر مساعد مدیریت ارشد استان نسبت به ارتقای پست سازمانی ایثارگران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست فصلی شورای هماهنگی امور ایثارگران استان ‌بر نظر مساعد مدیریت ارشد استان نسبت به ارتقای پست سازمانی ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در نشست فصلی شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، گفت: لازم است مسئولان ایثارگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل لازم را با ایثارگران مجموعه افزایش داده و درخصوص اجرای قوانین ایثارگران استان مطالبه و پیگیری داشته باشند.

"اکرم فداکار" ادامه داد: نظر استاندار محترم و مدیریت ارشد استان در مورد ارتقای پست سازمانی ایثارگران مثبت است تا جاییکه در این رابطه عنوان شده این مهم به عنوان امتیازی برای مدیران در ارزیابی عملکرد سالیانه منظور گردد.
وی در رابطه با اضافه نمودن شاخص ایثارگری به سایر شاخص های جشنواره استانی شهید رجایی اشاره ‌کرد و افزود: این موضوع باید توسط بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری شود.
فداکار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ناظر اجرای قوانین در ادارات می‌باشد و در مواردی که احتیاج به اصلاح یا تفسیر قانون باشد، موضوع باید به استانداری منتقل شود تا با برگزاری نشست مشترک با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه تصمیم گیری شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..