فرماندار بافق خبر داد:

احداث و تجهیز ۶ مدرسه در دستور کار نوسازی مدارس بافق

فرماندار بافق از احداث و تجهیز شش مدرسه در شهرستان بافق خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار مدرسه در مرحله تکمیل است و احداث دو مدرسه نیز از ماه آینده آغاز می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد زاده رحمانی در یکصد و نود و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق اظهار داشت: تکمیل دو مدرسه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه در شهرستان بافق تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

 
وی تاکید کرد: تکمیل و تجهیز این مدارس در سال جاری در دستور کار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد قرار گرفته است.
زاده رحمانی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی دو مدرسه شش کلاسه نیز در ماه آینده آغاز می شود.
 
۶۰ نفر از بافق برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شدند
 
مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط شورای آموزش و پرورش بافق به اعلام آمار قبولی در کنکور در حوزه شهرستان بافق پرداخت و اظهار داشت: در بحث قبولی کنکور خوشبختانه امسال نسبت به سالهای گذشته روند قبولی مناسب تر بوده است.
 
محمدرضا قاسم زاده یادآور شد: در موضوع دانشگاه فرهنگیان نیز امسال ۶۰ نفر به مصاحبه دعوت شدند که از این تعداد تاکنون ۲۰ نفر قبولی قطعی را کسب کردند.
 
تاکید امام جمعه بافق بر تکمیل طرح های عمرانی آموزش و پرورش
 
کاظم یاوری، معاون آموزشی و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص آمادگی دانش آموزان و مدارس برای استقبال از ماه مهر ارائه کرد.
 
حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی، امام جمعه بافق نیز در این نشست بر لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان از جمله مجتمع خیری، آموزشی و تربیتی شایقی تاکید کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..