فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نیروهای مسلح آماده ویران کردن هیمنه پوشالی استکبار جهانی هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز این آمادگی را دارند که در برابر استکبار جهانی ایستاده و هیمنه پوشالی آنها را در برابر چشمان تمام جهانیان فرو بریزند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ رضا پورشمسی، در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز توان نظامی ایران، استکبار جهانی را به زانو درآورده است، اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی و منشأ رشد و پیشرفت در عرصه نظامی بود.

 
وی عنوان کرد: دفاع مقدس همچنین سند اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است که با تکیه بر ولایت‌مداری مسئولان و مردم مخلص نظام رقم خورد.
 
پورشمسی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام و کفر بود که به لطف الهی به نفع ولایت‌مداران و دینداران به پایان رسید و این دفاع ادامه فریادهای هیهات من الذله امام حسین(ع) و یاران ایشان در قیام عاشورا بود.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز هم نیروهای نظامی و انتظامی استان و بسیجییان با توکل به قدرت لایزال الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، آمادگی دارند برای تقابل اسلام و استکبار بدرخشند.
 
پورشمسی با اشاره به توان و اقتدار نیروهای مسلح در کشور و استان یزد گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز این آمادگی را دارند که در برابر استکبار جهانی ایستاده و هیمنه پوشالی آنها را در برابر چشمان تمام جهانیان فرو بریزند.
 
وی تاکید کرد: دشمن امروز توان ایستادگی در برابر نیروهای ایران اسلامی را ندارد و خود هم به این موضوع معترف است که ایران در اوج اقتدار قرار گرفته است.
 
پورشمسی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم به مسلمین وعده داده که اگر صبر پیشه کرده و به قدرت لایزال الهی تکیه کنید، نصرت الهی با شما خواهد بود و این وعده الهی چهار دهه است که در کشور اسلامی ایران محقق شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..