فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد؛

دفاع مقدس رویداد بی‌نظیر در تاریخ قرن/توکل ویژگی مدیریت انقلابی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ویژگی‌های مدیریت انقلابی گفت: توکل به قدرت لایزال الهی در تمام زمینه‌ها ویژگی مدیریت انقلابی است که در دفاع مقدس نیز ظهور و بروز داشت.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ رضا پورشمسی در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توکل به قدرت لایزال الهی در تمام حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی، رمز موفقیت در امور و از ویژگی های مدیریت انقلابی است و این موضوع باور و یقین قلبی رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بود که با نصرت الهی می توانند به پیروزی دست پیدا کنند.

 
وی یکی دیگر از ویژگی های مدیریت انقلابی را اطاعت محض از رهبری دانست و بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و وقتی ایشان دستوری می دادند، اما و اگر و چون و چرا در کار نبود و همه با جان و دل به فرمان امام عمل می کردند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین وحدت و همدلی بین نیروها را نیز از ویژگی های مدیریت انقلابی دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس مصداق واقعی مدیریت جهادی بود و تمام این ویژگی ها در آن دوران بروز و ظهور پیدا کرده بود.
 
پورشمسی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی بود که سبب شد به رغم تهاجم همه جانبه دشمن، یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم و معتقدیم با تفکر انقلابی نه تنها یک کشور بلکه یک دنیا را می توان اداره کرد.
 
وی، دفاع مقدس را یک رویداد بی نظیر در طول تاریخ دانست و عنوان کرد: حرکت اعجازگونه رزمندگان، جنگ تحمیلی را به نفع ما به پیروزی رساند و در جنگی که ۲ هزار و ۸۸۸ روز به طول انجامید و کشورهای بسیاری با ما به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد جنگ شدند، مدیریت جهادی توانست برگ زرینی بر افتخارات کشور اسلامی بیفزاید.
 
پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، ۳۹ عنوان برنامه در استان یزد پیش بینی شده که طی هشت روز از ۳۱ شهریورماه اجرا خواهد شد.
 
وی از جمله این برنامه ها به رژه نیروهای مسلح، غبارروبی از مزار شهدا، همایش سربازان نیروهای مسلح، همایش جهادگران و تجلیل از گروه های برتر جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش رزمندگان روحانی یزد در دوران دفاع مقدس، گردهمایی والدین معظم شهدای استان و …. اشاره کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..