رئیس جدید آموزش و پرورش مهریز معرفی شد

رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان مهریز در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و روسای ادارات شهرستان مهریز معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد  در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک دستگاه مردمی است که با مشارکت مردم فعالیت های بسیار خوبی انجام داده که مصداق این مشارکت مردمی، انجمن اولیا و مربیان است.

 
علیرضا جلالی با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش از نوع مدیریت بر دل‌ها است و از این لحاظ با مدیرییت دیگر دستگاه‌ها متفاوت و از حساسیت ویزه ای برخورد است، معلمان و دبیران آموزش و پرورش با تربیت روح انسانها سر و کار دارند و باید آن را به طور صحیح با معیارهای اخلاقی و اسلامی آموزش دهند.
 
وی تاکید کرد: در روستای شهرستان مهریز هستند معلمانی که برای تجهیز و عمران مدارس روستا از درآمد خود هزینه کرده اند و این همراهی و همبستگی آنها ستودنی است.
 
جلالی تصریح کرد: در جمع معلمان حق التدریس نیز معلمانی وجود دارند که حقوق ماهانه خود را به طور منظم دریافت نمی کنند اما با عشق و علاقه برای فرزندان ایران تلاش می کنند.
 
فرماندار مهریز نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: خداند برای فرستادن پیامبران و تعلیم و تربیت بندگان خود بر بندگان منت می گذارد زیرا تعلیم و تربیت از بالاترین نعماتی است که خداوند به بندگان خود داده است.
 
رضا زارع زاده مهریز با اشاره به اینکه رشد و بالندگی جامعه در گرو انسانها است، افزود: اگر در انجام تعلیم و تربیت تلاش های درستی انجام شود جامعه به سوی پیشرفت قدم برمی دارد.
 
زارع زاده ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش یک مجمع وسیع و حساسی است که باید با سعه صدر، تعامل، همگرایی و تدبیر مشکلات را برطرف و راه رسیدن به قله های موفقیت را هموار کرد.
 
 در این مراسم از تلاش های علی کارآموز تقدیر و سید کاظم حسینی المدواری به عنوان رئیس آموزش و پرورش مهریز معرفی شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..