معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد:

۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان یزد توزیع می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد از توزیع ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان یزد با هماهنگی و همکاری کمیته امداد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی سرداری امروز در جلسه هم‌اندیشی مهر عاطفه‌ها با اشاره به اینکه امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در مدارس استان برگزار می شود، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال به دلیل تقارن با ایام محرم به عنوان مهر عاطفه‌ها نامگذاری شده است.

 
وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم، هدایا از میان دانش آموزان جمع آوری می‌شود، افزود: این اقدام، روحیه نوع‌دوستی و مشارکت در امور خیر را در میان دانش آموزان تقویت می کند.
 
سرداری با اشاره به تعامل بسیار خوب کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش استان یزد عنوان کرد: در اجرای این طرح نیز همدل و همسو هستیم و آموزش ‌و پرورش در تلاش است روحیه و فرهنگ انسان‌دوستی را در دانش آموزان تقویت کند و به طور قطع حاصل این تلاش در جامعه متبلور می‌شود.
 
وی بیان کرد: نیازهای اجتماع را باید نیروهای متعهد، متدین و متفکر برطرف کنند و به طور قطع مدرسه به عنوان یک نهاد انسان ساز می تواند این روحیه را در میان دانش آموزان شکل دهد و به تقویت آن کمک کند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه ها در روز دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می شود، افزود: برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی، ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان توزیع می شود که امیدواریم شاهد مشارکت خوب خانواده ها و دانش آموزان در اجرای این طرح خداپسندانه باشیم.
 
 در مرحله دوم اجرای طرح جشن عاطفه‌ها، علاوه بر دانش آموزان، مردم نیکوکار استان نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری#۱*۸۸۷۷*، نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ پرداخت کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..