تعاونی ها تقویت کننده کارآفرینی اجتماعی هستند

عضو شورای اقتصاد مقاومتی، تقویت تعاونی ها را زمینه ساز کارآفرینی در جامعه دانست و تاکید کرد: ثبات اقتصاد جز با ایجاد اشتغال حاصل نمی گردد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، محمدرضا رضایی نژاد در آستانه هفته تعاون به اثرگذاری نقش تعاونی های بزرگ در جوامع مختلف اشاره کرد و افزود: در کشورمان نیز تعاونی های فعال مسبب ایجاد تغییرات بزرگ در حوزه های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی بوده اند.
تعاون گر برتر کشوری تجمیع اندیشه های عمل گرا و تجارب ارزشمند را در قالب یک تعاونی مصداق مشورت کردن دانست و با تاکید بر اینکه همواره تفکر تعاونی و گروهی موفق تر عمل کرده است بیان داشت: در اقتصاد که دغدغه همیشه جوامع و حکومت ها بوده است نیز تعاونی می تواند گره گشا باشد.
رضایی نژاد بیکاری را معضل مهم اقتصاد دانست و اشتغال با ثبات در قالب تولید داخلی را راهکار کاهش بیکاری عنوان کرد.
عضو شورای اقتصاد مقاومتی از کارآفرینی اجتماعی به عنوان مدلی از فعالیت تعاونی ها که در آن اشتغال حرف اول را می زند یاد کرد و گفت: اولویت کارآفرینی اجتماعی ایجاد اشتغال بر مبنای موفقیت یک پروژه با بازدهی بالاست.
رضایی نژاد ابراز امیدواری کرد اهمیت دادن به تعاونی ها همان گونه که در قانون پیش بینی شده است سبب تقویت کارآفرینی اجتماعی در کشور شود که ثمره آن رونق تولید،اشتغال ، ثبات اقتصاد و توزیع منافع به همه سهامداران باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..