تقویت استعداد‌های جوانان در ارد‌وهای امید‌ و‌ نشاط

ناظر سازمان جوانان هلال‌احمر از اردوی نشاط و امید به میزبانی استان یزد در اردوگاه شهدای امدادگر هلال‌احمر استان یزد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد؛ موسی دمیرچی لو در بازدید از اردوهای منطقه‌ای نشاط و امید استان یزد بیان کرد: ویژگی ممتاز این دوره از اردوها ترکیب متنوع و درعین‌حال هماهنگی دبیران کانون‌های جوانان، دانشجویی روستایی است به‌علاوه بر اینکه اردوها کارکرد تشکیلاتی، فرهنگی و آموزشی دارد.

وی گفت: استان یزد که میزبانی اردوهای امید و نشاط را بر عهده دارد با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی همچنین متناسب با تنوع شرکت‌کنندگان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

دمیر چی لو بیان کرد: اعضای شرکت‌کننده ضمن اینکه فرصت تعامل با همتاهای خودشان از سایر استان‌ها رادارند با مهارت‌های مدیریت کانون‌ها و مبانی کمک‌های اولیه روان‌شناختی در حوادث و ارزش‌گذاری فعالیت داوطلبی آشنا می‌شوند. همچنین بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی، آشنایی با آیین‌های سنتی و مشارکت در برنامه‌های ورزشی و مسابقات نیز به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های فوق‌برنامه اردو پیش‌بینی‌شده است.

ناظر سازمان جوانان هلال‌احمر بابیان اینکه از تیم‌ها و استان‌های فعال در بخش‌های مختلف شناسایی و تقدیر به عمل آید گفت: حضور داوطلبانه اعضا در کمیته‌های اجرایی از نقاط بارز اردو محسوب می‌شود و امیدواریم مجموعه برنامه‌ها بتواند با مدیریت مناسب استان میزبان و مشارکت فعال استان‌ها زمینه تقویت و شکوفایی استعداد اعضای شرکت‌کننده و ایفای نقش مؤثر آنان را در فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه فراهم کند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..