مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد مطرح کرد:

حمایت از هنرمندان برتر جشنواره ادبی هنری رویش

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش در یزد و حمایت از هنرمندان برتر این رقابت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز "روح‌الله عسکری" در نشستی خبری‌ با اهالی رسانه استان با اشاره به اینکه امسال چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد برگزار می شود، ‌گفت: این جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه های استان یزد است و در شش بخش شعر، ادبیات، فیلم، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای آوایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در برگزاری این جشنواره تمام دانشگاه های یزد مشارکت دارند و بسیج دانشجویی استان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری می کند.
عسکری افزود: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره ۳۰ دی‌ماه سال جاری است و دانشجویان علاقه مند می توانند برای شرکت در این جشنواره اطلاعات مورد نیاز را از سایت rooyeshfestival.ir دریافت کرده یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۱۲۴۶۳۱۲ تماس گیرند.
مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال فرهنگ ناب اسلامی به نسل جدید برگزار می شود که امسال دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان میزبان و برگزار کننده چهارمین دوره جشنواره انتخاب شده است.
عسکری در پایان با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره هفته اول اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: بیانیه رهبر ‌فرزانه انقلاب در مورد گام دوم انقلاب، حادثه سیل ۹۸ با نگاه روحیه همدلی و خدمت رسانی به مردم، نقش جوانان در آینده کشور، امید به آینده، اردوهای جهادی و خدمت رسانی، حمایت از مقاومت مردم یمن و زندگی دانشجویی ازجمله موضوعات و محورهای این جشنواره ادبی و هنری است.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی و دبیر کنگره شهدای دانشجویی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه دو هزار اثر در دور قبل جشنواره رویش یزد حضور داشته است، ‌بیان کرد: اگر اعتقاد داریم فرهنگ ناب اسلامی ما باید حفظ شود و راز استمرار انقلاب در استمرار این فرهنگ است، نمی توانیم از فرهنگ و هنر غافل شویم.
"‌علی پورمیرزایی" ‌ادامه داد: از این رو، جشنواره رویش با رویکرد تخصصی هنر شروع به کار کرد و ابزار هنر به عنوان اصلی‌ترین وسیله در این جشنواره در نظر گرفته شد.
پورمیرزایی تصریح کرد: این جشنواره در حال حاضر به بستری برای شناسایی دانشجویان توانمند ‌تبدیل شده است و ما از دل این جشنواره دانشجویان مستعد هنری، ‌ادبی و فرهنگی استان را شناسایی می‌کنیم و از استعدادهای آنها حمایت می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..