استقبال از تیم دادرس استان یزد نایب قهرمان هفتمین المپیاد آماده کشوری / هرم نوع دوستی از وجود دادرسان پیداست

از دانش آموزان دادرسی که موفق به کسب نائب قهرمانی هفتمین المپیاد آماده کشور شدند در یزد استقبال و با اهدا گل تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛  آیین استقبال از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان و تیم دادرس جمعیت هلال احمر استان یزد که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی المپیاد آماده ی کشوری شدند، با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان و استان یزد  و مسئولین مدرسه فرزانگان و جمعی از خانواده های این دانش آموزان در ایستگاه راه آهن استان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد عملکرد دادرسان را قابل تحسین عنوان کرد و این موفقیت را به اعضای شرکت کننده و کلیه جوانان فرهیخته عضو جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن تشکر از اعضای حوزه ی جوانان جمعیت هلال احمر و مربیان تیم های دادرس عنوان کرد:دادرس به معنای افزایش میزان اگاهی عموم مردم در جامعه است یکی از وظایف جمعیت هلال احمر افزایش اگاهی عموم مردم جامعه در ارتباط با مواجهه با شرایط اضطراری است طبیعتا باید به این بپردازد که در جامعه ی هدف میتواند هرکسی و هر قشری در جریان طرح ملی دادرس باشد.

حسینی ادامه داد: تیم دادرس دبیرستان فرزانگان شهرستان یزد نماینده جمعیت هلال احمر استان یزد در مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات «آماده»  با کسب مدال نقره در بخش پانسمان و بانداژ ، مدال برنز در بخش شکستگی و آتل بندی ، مدال طلا در بخش اطفا حریق  ، موفق شد رتبه دوم کشوری را در بخش تیمی در میان ۳۱ تیم منتخب از آن خود کند.

این مقام مسئول در پایان ضمن پاسداشت زحمات دادرسان و مربیان دلسوز و زحمت کش آنها افزود: از تمام کسانی که درکسب این مقام پرافتخارسهیم بودند و با همت والای خود موفق به این افتخار آفرینی شدند صمیمانه تشکر و برایشان از خداوند منان سلامتی و موفقیت روز افزون در تمام مراحل زندگی خواستاریم.

شایان ذکر است در این مسابقات استان های البرز مقام اول و خوزستان و گلستان نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..