طرح شوق رویش جوانان هلال احمر استان یزد

طرح تابستانی شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه‏های فرهنگی، آموزشی مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار می گردد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در این خصوص گفت: این طرح نظر دارد به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول تابستان با رویکرد آگاه سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی– آموزشی در مراکز امور جوانان این جمعیت اجرایی می گردد.

میرحسینی افزود: در این طرح برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی با عنوان "شوق رویش" با شعار جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی، و با هدف جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت های بشر دوستانه، عام المنفعه و امدادی و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی صورت می گیرد.

وی گفت: در این طرح با اجرای برنامه‌هایی آموزشی و توانمندسازی، فرهنگی و اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه، برنامه‌های مناسبتی و مذهبی در دو قالب ابلاغی و پیشنهادی همراه با برپایی اردوهای متنوع از نیمه اول تیر ماه آغاز شده و تا آخر شهریور نیز استمرار خواهد داشت.  

بخش نظردهی بسته شده است..