اجرای طرح حمایت ماندگار داوطلبان هلال احمر شهرستان تفت به مناسبت روز اهداء خون

داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت جهت اجرای طرح حمایت ماندگار اهدای خون سالم به نیازمندان به مناسبت ۹ مرداد ماه روز جهانی اهداء خون در مرکز اهدای خون استان حضور یافتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون ،داوطلبان جمعیت هلال احمربه مناسبت روز ۹ مرداد ماه مصادف با روز جهانی اهداء خون با حضور در سازمان انتقال خون استان یزد خون خود را اهداء کردند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه ،در این اقدام خداپسندانه که با استقبال بیش از ۲۰ نفر از داوطلبان همراه بود عنوان کرد : اهداء خون اهدای زندگیست و باید قدر این نعمت خدادادی را دانست و در راه کمک به نیازمندان این ماده حیاتی از آن استفاده کرد . چرا که در این کار رضای خداوند و نجات جان انسان ها قرار دارد .

وی بیان داشت: شرکت در برنامه های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه و نشاط می شود که این امر رابطه مستقیم در میزان بهره وری و کارآیی آنها دارد و همین مسئله اهمیت اجرائی چنین برنامه هایی را در هلال احمر نشان می دهد .

کهدویی افزود : اهدای خون به بیماران نیازمندان از وظایف انسانی هر فرد و امری خداپسندانه است که مصداق بارز از ایثار و خدمت رسانی به مردم است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل خدوم سازمان انتقال خون استان، افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین جمعیت هلال احمر شهرستان و سازمان انتقال خون وجود دارد که در دوره‌ها و مناسبت‌های گوناگون اعضای هلال احمر با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند خون خود را اهدا نموده و مشارکت فعال دارند .

بخش نظردهی بسته شده است..