مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

آخرین جزئیات امدادرسانی به اتوبوس حادثه دیده در محور تفت به شیراز / ۴۰ مسافر اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی و اسکان اضطراری به مسافران اتوبوس حادثه دیده در محور تفت به شیراز توسط عوامل امدادی و نجاتگران هلال احمر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس که حامل ۴۰ دانشجو و راهی شیراز بود در کیلومتر ۴۰ محور تفت به شیراز ابتدای گردنه علی آباد دچار حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثرمتوسلیان تفت پس از اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) با یک دستگاه آمبولانس و سه نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم ، عنوان کرد : تعدای از دانشجویان به علت ترس و گرمازدگی توسط عوامل امدادی اورژانس به درمانگاه علی اباد انتقال یافتند که پس از اقدامات اولیه درمانی به همراه سایر دانشجویان جهت اسکان و اقدامات بعدی به اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر استان در منطقه علی آباد منتقل شدند.

حرازی زاده با بیان اینکه اسکان اولیه و تغذیه و غذای گرم جهت رفاه این عزیزان توسط عوامل امدادی هلال احمر فراهم شد ،  عنوان نمود : با حضور نماینده هلال احمر و نماینده دانشگاه آزاد استان در محل اسکان دانشجویان و هماهنگی های صورت گرفته ، دانشجویان با دو دستکاه اتوبوس vip راهی شیراز شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کلیه عوامل امدادی هلال احمر ، اورژانس،پلیس راه و نیروی انتظامی و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان و  … در محل حادثه حضور داشتند که از همه این عزیزان به جهت اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر می گردد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..